Helgen + Säljes!!

I fredags så va Jag, Nellie, Neo, Jenny, Elin och Rikard ute och grilla i Skolparken. Va inte där så pass länge för klockan blev mycket dax för både mig och Nellie att sova. =)
I Lördags så mötte jag upp mamma nere på stan runt kl 11 vi gick runt lite och tittade sen satte oss och fika. Sen när de inte fanns så mycket mer att göra så satte vi oss på uteserveringen. Efter ett tag kom även Jenny, Neo och Rikard. Vi satt där tills klockan va ca 6 på kvällen. De va riktigt mysigt, strålande väder va det också :D
Idag gick jag hem till mamma och va där, käkade och lite så. Sen hem och fixat med min nya cykel, satt ut anonnser, målat klart klädkammaren :D Duktig jag är va! =)

Ska även passa på att skriva här vad jag säljer:

Babysitter, Beige och Svar med nallar, ställbart fot- och ryggstöd
250:-

Skötbord Tvättbjörn Classic med skötdyna. Ställs på badkaret och är enkelt att fälla upp utan montering i väggen
750:- (kanske tagen)

Svart Duovagn (separat ligg och sittdel) 1½års garanti kvarstår, med Emmaljungas punkterfria hjul (ej på bild).
Liggdelen endast använd 2½ månad, sittdelen helt ny.
2000:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback