Mors-dag!

Ja, idag är det ju Mors-dag. MIN första mors-dag! =) Tänk om några år då Nellie kommer och säger "Grattis på mors-dag mamma" Aww!

Idag va det ÄNTLIGEN babysim. Det va ju 3 veckor sen sist. Men idag, äntligen! Och när läraren skulle pricka i närvaron så sa hon att dom även har lagt till en extra gång. Och då blir det t.om längre för att vi ska fika efteråt. Nellie bryr sig inte ett piss när hon kommer upp från vattnet när man har doppat henne. hehe! Det roligaste idag va då hon låg i badringer och skulle nysa hahaha hela hennes annsikte kom under vatten :D

Efter babysim så gick jag hem, sen gick jag till Jenny. Va där ett tag för att senare åka till mamma. Hon fick ett paket blommor. Och hon bjöd på fika och mat. Trevligt!! När jag la Nellie på golvet och skulle busa med henne så skrattade hon jätte mycket!!

Veckans planer som jag vet än:
Måndag: Tvätta
Tisdag: Blomstra, Nellies pappa ska komma hit och stor handla mat.
Fredag: Till västerås och vara med Maskan<3!

Till anonym - Svaret finns som en kommentar i samma inlägg du skrev i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback