Today!

Ja, idag har de inte hänt så mycket. Ville ner på stan och handla masssa kläder till Nellie, men ICKE! Jag ska spara för jag och Maskan ska shoppa, så jag ska passa på då och handla massa kläder till lill-tjejen :D hehe! Den som väntar på något gott...
Va även på blomstra idag! Så jävla roligt man har de där =) Längtar redan tills nästa gång.

Kollade på Unga Mödrar idag på kanal5. Jadu, ska väl inte klaga ^^ Men jag kan säga 1 sak. FY FAN så glad jag är över att vara ensamstående =)
Och sen nyss så började Gossip Girl, trodde att de va "nyare" avsnitt men icke. De som är på tv nu såg jag för LÄNGE sen.

Svårt att säga sanningen? Låtsats som att man är dum i huvudet?!.. Eh nu vet jag, jag orkar inte med dig just nu iaf. Men jag förstår inte dina val, du klagar men ändå gör du inget?!..
tutt-elin du vet hon... som "börjar" på T***H***N :D hehehe! :D

Kommentarer
Postat av: elin

Nu hänger jag inte med? Jag antar att det är mig du syftar på eftersom jag har kallats för tutt-elin några gånger :p
så vad menar du med att inte säga sanningen? ;S

2008-05-21 @ 02:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback