Woho!

Denna dag, då solen inte står på topp i himmelen. Första morgonen på länge då solen inte skiner in igenom fönstret. Första morgonen på länge då solen inte lyser upp rummet och väcker lill-tjejen klockan 07:00 på morgonen. Men idag fick vi "sovmorgon", kl 08:30 vaknade JAG och inte lil-tjejen. Solen får gärna skippa att "lysa" på morgonen och komma på dan =)

Igår tvättade jag klart ALLT, så nu är allt tvättat. Alla lakan, handdukar osv så SKÖNT!. Efter jag hade tvättat så gick jag fort nere på stan då jag följde med Linda och för att hämta min dop-sked jag fick utav Messica som har varit på gravering.  Så nu är den som den ska vara.
Sen lite senare så kom min underbaraste Maskan. Ett litet tag efter kom Nellie pappa. Då passade jag och Maskan på att laga mat och mummsa i oss det.
När hon gick, så tänkte jag på DET (Mer om DET i ett lösenordsskyddat - inlägg). Jag får världens klump i magen, jag VILL inte!! =(
Snälla Söta Elin kom, skönt att hon kom. Fick prata en massa, hon förstår. Hon VET hur sanningen är. Inte som alla andra, som går på hans lögner och smutskastar MIG. Om han inte tycker om mig, fine jag tycker inte om han heller. Men OM han ska ha min dotter så ska han fan inte säga något skit om MIG till henne/då hon hör det.



Idag blir det BVC, längtar så! Undra hur stor hon har blivit=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback