Helgen + Tösen min.

Har har de varit lungt men ändå alltid något och göra. Typ ingen tid alls för att sitta vid datorn, därför den dåliga upptaderingen :D
Lördags så va vi här och där, sen så va vi på Antons 1års kalas. Haha snacka om att de är BÖNDER!!! Inte lite långt in i skogen dom bodde då :D
Igår va jag mest hos mamma men sen va vi även hos Jenny..
Och idag ska jag ta Affe under tiden hans mamma Elin klipper sig.

Lite om Tösen min då.
Hon börjar få allt fler tänder. hon har redan 6st men fler kommer :)
Hon har börjar att få vääärldens bus! Typ när man ska ta henne och säger "kom nu ska vi klä på dig" så kryper hon bort med en väldansf fart och världens leende på läpparna :D
Om tex Neo kommer imot henne så flyger hon med sååå mycket bus i kroppen :)
Hon börjar att klättra på allt! Haha hon kröp upp på Jennys pall igår, och idag har hon försökt massa gånger att klättra upp på Sitt/gå bil. haha! =)

Kommentarer
Postat av: frida

så himla kul med barnens framsteg :)

2008-11-03 @ 17:30:43
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback