Lite bättre...

Nu är humör iaf lite bättre än va de va när jag skrev förra inlägget.

Pratade av mig lite med den personen det gällde i inlägget.
Blev lite klokare men inte så mycket ;)
.. Jag tror nog allt att mina spöken kommer att finnas kvar ett tag till.
Har mer inom mig som inte kommer ut..

Idag va vi på blomstra, sen när de slutade kl 1 så gick jag till Enögla för att träffa Hippie Frida. De va planerat att vi skulle gå en promenad men FY FAN för vädret. Tur att hennes pappa bor i ena huset precis över vägen. Så vi satt där och pratade en massa.
Grattis änu en gång!
Runt 3 så far jag ner till Ica och sen mötte Malin. Gick hem till henne och snacka och käkade mat.
Va inte där så jätte länge då Tösen va hur trött som helst.
Men när jag gick så mötte vi Systern och Neo. Tog en rök och pratade lite. Sen far de hemmåt.
Sen innan 7 så sov Tösen GOTT! :D

Imorgon blir de att möta Malin TIDIGT sen gå, sen hem till Jenny.... Ja vet mer imorgon kväll vad som har hänt ;)

UUUUUUUSCH!!!!!
Kollar på CSI då bruden tog sönder rakhuveln för att få ragbladet för att ta sig loss...
Jag bara ryser i hela kroppen, FY FAN!
Rakblad/rakhyveln är nog någonting jag ryser över.
Kan knapt ta i någon rakhyvel innan jag blir orolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback