Mot sitt slut...

Dagen börjar gå mot sitt slut och jag är TRÖTT, har varit de ett tag men kan inte sova.

Imorse kom M upp hit och så sa jag att jag skulle behöva stor handla mat. Hon snackade med J och de slutade med alla vi 3 + Tösen åkte till Maxi och stor handlade. Sen åkte vi till Donken och åt. ;) Göttans!
Efter de så gick vi hem till mig, M behöve till systemet. Tösen sov (typ) så jag stannade hemma medans de åkte igen. När typ de va klara så hade jag fått ett SMS där de stod att jag hade ett paket att hämta ut (mina kläder) så de va bara att röra på arslet ner mot ica och J & M kom nån sek innan mig.
Hämtade ut paketet sen hem till M och tog de lungt. Sen så gick jag hem och myste med Tösen min.
Kläder är SÅÅÅÅ perfekta! Första gången jag beställer jeans från nätet och va jätte skeptiskt mot de. Stod massa kommentaren om de på sidan att de är små i stl. Tack för de! För de satt perfekt :D

Är så sugen på Energi dricka (min nya drog), men ska FAN inte ta de nu. Haha då somnade jag verkligen inte :P.. Haha men lite sugen blir man när man har en hel platta med sånt i kylen :P DOH!

Håller på att kolla på overall till Nellie. Men hittar FAN ingen jag vill ha. Och jag betalar inte 600kr för en, när jag vet att de finns billiga.
Jag vill helst ha en ljusrosa & grå men annars går de med en ljusrosa också.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej hej, näe det gör jag inte, jag skriver egna koder och lägger dit varje länk för sig, trevlig helg :)

2008-11-28 @ 12:45:38
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Kollat H&M? Dom har rosa/brun för 298:-

2008-11-28 @ 13:17:17
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback