Nyår

Fick förfrågan igår vad jag ska hitta på, på nyår. Att höra frågan skrämmde mig.
För de första att jag har INGEN aning om vad jag och Tösen ska göra. För alla jag umgås med har barn, men är barnlediga just då.

Men de som skrämmde mig va tanken på att Nyår är SÅ nära. Att fira att 2008 är slut och välkomma år 2009. Hur sjukt är inte det? Helt sjukt hur fort tiden har gått.
Och även att 2009 börjar "riktiga" livet. Tösen börjar på dagis, jag börjar att söka jobb. (Och förhoppningsvis börjar att jobba). Skrämmande tanke.







Kommentarer
Postat av: syster

du kan få fira nyår med mig om du vill..jag lär ju sitta hemma med två barn och inte göra nått..puss syster

2008-11-09 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback