Passar på...

Passar på att sitta här och skriva ett inlägg, har inte så mkt tid snart...

Idag har jag och Tösen varit med Sara och Anton. Vi va nere på Plutos öppnaförskola (som är SÅ mycket bättre än västerledens). Vi va där med Elin och Affe men såg inte så mkt utav henne.
Sen gick vi runt lite i affärer, och jag självklart dregglade över massa fina kläder till Tösen! Ska kanske köpa de denna månad, så hon även får de som julklapp/födelsedags present.
Jag köpte en Tomte klänning till Tösen, sååå söööt!! Hehe tog lite prov bilder idag med klänningen. Som julkort.
 

Mer bilder finns på min bilddagbok

Vad ska man annars skriva?
De senaste dagarna/veckorna har  verkligen varit en DRÖM!
Nellie är UNDERBAR! Hon får gärna vara såhär livet ut :D
Jag mår bra!
Jag har träffat många vänner som man inte har sätt på ett tag.
Jag är kär..
osv osv...

Kommentarer
Postat av: frida

Gud så fin hon är. Litet busfrö. får man kolla in din bdb?

2008-11-12 @ 20:40:45
URL: http://frudernmar.blogg.se/
Postat av: Babbi

Fina bilder på tomten :) Tänk om man kunde fått en sådan som tomte varje år! Tack för kommentaren, kul att höra ifrån dig, hoppas det blir oftare :-)

2008-11-15 @ 20:40:51
URL: http://babbi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback