Rubrik...?!

Usch va jag har blivit dålig på att skriva inlägg.. vad ska man skriva om?!
Några förslag?

I går så mötte vi Sara och hennes Anton. Vi gick hem till Carro. Fast hon då inte vara hemma =) Men efter ett tag så kom hon hem..
 GUD så rädd Nellie blev när 2 småtting + 1 stor hund springer in i lägenheten och skäller, AWW! Men de kan jag även förstå.
Vi gjorde inte så mkt, pratade en massa..
Hennes ena vovve va ju BARA för söööööt!

Ge mig!!
Sen när jag och Tösen gick från Carro så gick vi raka vägen hem till min mamma. Då hon fyllde år i Torsdags. Åt gott (fast min mage inte orkar så mkt) och pratade. Tyvärr så va man så  slö i kroppen, men men =)

Idag gick jag hemifrån runt 10 på morgonen och kom hem runt 8 på kvällen. Mys mys och mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback