Bättre?!

Nellie sover och jag mår inte alls lika dåligt som igår.
Fast allt de andra grubblar man fortfarande på, tyvärr!

Men jag bryr mig inte alls om Bögen (Nellies pappa).. Visst tycker jag att han beter sig som att han fortfarande gick på dagis. För ända han kunde komma med igår va saker som hade hänt för ett halv år sen.. Hallå eller!
Ne men jag vet att de bara han sm förlorar.
Och TYVÄRR är det Nellie som blir sårad.
Men Jag kan ju inte göra något.
Det är bara Bögen som kan välja, och han måste välja att vara en pappa eller ej.
Jag gör iaf allt jag kan för Nellie♥. Tur att Nellie iaf har en mamma. 1 är bättre än ingen!

Kommentarer
Postat av: tirre

och den bästa mamma som finns för nellie

just be strong ...it's hard but you do the best you can ..

2008-10-19 @ 21:18:31
Postat av: maria malmgren

blir stum.... såå tråkigt för nellie.. tråkigt att man inte kan agera moget och ta egna beslut...stå på dig.. du är en bra mamma

2008-10-19 @ 21:28:11
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Amanda

DU är världens bästa mamma åt nellie, bättre mamma kan hon få. Stå på dig tjejen och glöm aldrig att du är värdefull <3

2008-10-19 @ 22:38:30
URL: http://jessicaamanda.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback