Förstår inte

Förstår verkligen inte på mig vissa människor, när man pratar/träffar dom så är de som om ingeting har hänt. Men ändå så VET man hur oäkta dom är. Vet hur mkt skit de har snackat.
Spec när de vet att man är ledsen eller liknade, för då ska de veta ALLT. Allt + lite mer som inte ens är sant. Då visar dom att dom "bryr" sig, fast man vet att allt detta är bara fejk.
Om jag så skulle så kunde jag skriva en lång lista på desa pers. Men dom vet ju själva vilka dom är ;)

SANNINGEN KOMMER FRAM FÖRR ELLER SENARE!

Jag är glad nu, bryr mig om folk jag vet är sanna.
Ni vet vilka ni är.

Till er andra - Om du tycker något om någon, säg de till personen i frågan eller håll de för er själva.


Kommentarer
Postat av: maria malmgren

håller fullständigt med dig...

2008-10-18 @ 11:34:18
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback