Forts.



Han kom inte och hämtade Nellie igår, för att han inte hade lust?!
Vadå ska jag också säga så. När de är bestämt att han ska ha henne -Ne jag har ingen lust att ge henne till dig....?
Han tror att han inte gör något fel alls, bara jag.
Men se de i det hela -Vem är det som träffar henne mest? Hur många ggr har han träffat henne? Där kommer han med bortförklaring att de är jag som är boven.
Och om jag är störd, dum i huvudet osv.
Men Nellie är väl en egen person för det?

Detta är ju bara ett bra bevis på hur mycket han bryr sig om Nellie.
För om han brydde sig om henne så ska väl inget komma ivägen för att träffa henne?

Enligt honom så har hon åldern inne att vara hos han mer. Jo visst, men han måste lära känna henne först. Ju mer tiden går ju längre tid kommer de ta. Hon blir ju bara allt mammigare och till slut kommer hon själv välja att inte vilja vara hos han

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag finns alltid för dig..!!!

2008-10-19 @ 16:21:19
URL: http://suusannaa.blogg.se/
Postat av: Vet

Så här är det för väldigt många.. du är inte ensam..

2008-10-20 @ 15:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback