Här igen..

Mätta och belåtna så sitter jag här igen och väntar nu på att Emmelie ska höra av sig.
Tösen håller på att ta ut alla leksaker i ena lådan. Ner med handen - smaka - lägga den på golvet och ta en ny sak..

Ang leksakerna till julklappa / födelsedags present, ja de är "mycket" leksaker. Och NEJ jag skämmer inte bort mitt barn. Men just nu har hon BARA bebis leksaker som vid det tillfälle hon får julklapparna / födelsedags presenterna så åker alla bebis leksar till förådet (om jag hittar nyckeln....) Där har ni förklaringen..

Vart fan har jag lagt mitt minne någon stans?
 1a) Nyckel är borta den till förådet. Har inte haft den på nyckelklippan då jag tyckte de va onödigt att ha den med mig när jag bara andvänder den ibland. Fredag (19 sep) hade jag den sist. Skulle hämta min andra bilbarnstol i förådet och hade lite bråttom så jag tog med mig nyckeln. Kommer ihåg att Emmelie skulle ta in min vagn i hennes bil och nyckeln rammlade och jag tog den... MEN SEN?! :S
I Emmelies bild är den INTE!! Då samma kväll letade vi ihjäl oss efter mina hemma nycklar.. :S
2a) Vart F*N är Nellies andra sko?

Jag och mitt jävla minne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback