Idiot idiot!

Jag vet att HAN läser här, så ni snokare behöver inte längre gå till han "Detta och detta skrev Ullis".. hehe jo jag vet att ni har gjort de.

Är SÅ jävla sur på han. Idag skulle han ha tagit Tösen för andra gången helt själv. Tror ni han ens kom hit? Tror ni ens att han hörde av sig? -Nepp!
Bara för att sanningen har kommit fram - att han även höll på med mig när han hade flickvän.. ??!
De är ju DU som har gjort fel, varför inte stå för de?
Men vad har Tösen med de att göra?
Va de Tösen som gjorde så att du va otrogen?`
Vad har Tösen gjort?

Undrar hur han tänker? Vad han tänker?

Se, 20 år senare och min pappa har inte dykt upp.
Jag kan bara se Tösen 20år senare.. SAME shit there..
Synd att Tösen inte fick en pappa på sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback