Tankar.....

Fast bög jäveln inte tog Tösen idag så är jag faktist glad att jag fick ha henne just idag.
Vad skulle jag annars göra?!

De känns som att jag just nu verkligen är på botten. Kom och dra upp mig någon?
De kommer bara saker på saker, tröttnar på allt just nu!!

Mat? Vad är de? Jag är duktig nog att laga mat till Tösen men jag själv smakar inte ens av maten.

Ne jag ska stänga in mig. ORKAR inte med folk!!!!!
Förr eller senare så lyckas ni, glada?

Vad vore jag utan dig Tösen?♥
Mamma kommer bli gladare!
Mammas ork kommer..
Men tur att mamma inte visar de hon känner när du är vaken, allt kommer direkt när du har somnat inför natten.
Älskar dig över allt annat, hjärtat!♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: frida

så tråkigt att han inte vill ta ansvar. önskar jag kunde göra något/skriva något som piggar upp men jag tror inte det finns något just nu som kanske gör dig glad. blir bara så ledsen när inte "pappor" kan ta ansvar. Dem kommer ångra sig så himlans mkt, och när dem väl kommer på det så kommer de ånga sig att dem inte fanns där och såg sitt barn växa upp. bara sååå tragiskt att dem finns. dem gör många så ledsna.

2008-10-18 @ 20:10:44
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback