Trötter

Jag är Så trött!

Natten mellan Fredag - Lördag så va jag ju på kryssning. Sov jag i ca 4 timmar.
Natten mellan Lördag - Idag så ... sov jag i 4-5 timmar.
Iof så kan jag inte klaga. För båda nätterna va ju perfekta. ;)

Men lite jobbigt idag, då jag va/är jätte trött och Tösen är SÅÅÅÅ sjuk. Hoppas hon blir frisk snart igen <3
Hon hade ju även vaknat 3ggr mellan 19:00 - 01:00 i natt då hon hosta och inte kunde andas med näsan.
Hon har inte heller sovit knapt något idag, samma orsak där också.
Så innan hon gick och la sig idag så fick hon alvedon för allra första gången, för att hon själv ska få kunna sova ut.

Önskar man kunde skriva av sig.. men nepp, jag vill inte och kan inte(?).. Men allt jag kan säga att jag är GLAD! :D


Jobbigt att "älska" någon som inte ens vet vem man är?
Men de bästa som finns är att Älska någon, som älskar en tillbaka utan att använda ord ;)

Kommentarer
Postat av: Frida /Emilia

Emilia är dunderförkyld hon med , hon blir sjuk så fort hon blir frisk men mycket är pågrund av dagiset . Hoppas allt är bra med dig och lilla Nellie.

2008-10-27 @ 16:26:29
URL: http://minskatt.blogg.se/mistenius
Postat av: Vickan

Hoppas Nellie är piggare snart..



Jag tänkte höra, du gillar dödskallar fortfarande va?

Sen, är du en sån som gillar rosa och så, eller är det mer svart som gäller? för din egen del alltså?



Att Nellie är charmig i rosa vet jag ju, men är du mer för svart själv eller gillar du också rosa?

:)

Tänkte inte på kläder, men ja, bara i allmänhet? :)

2008-10-27 @ 18:42:32
URL: http://mittharligaliv.blogspot.com/
Postat av: Vickan

Hehe.. tack för svaret. okej.. hmm.. ja, då får jag klura och fundera lite mer då ;)



2008-10-28 @ 00:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback