Glada Tös

Ja det går nu förtiden har det gått vågor när Tösen är glad/grinig och -TRUST me när hon är grinig så är hon det. Ovasätt vad som händer, vem som än har henne.
Jag har typ sagt "typ tänder på G".. Va jag har trott.
För ovasätt så är ju barn någon gång griniga - Hur ska man annars tycka att dom bra stunderna är bra?
Men jag har faktist alltid haft rätt.

Idag när jag skulle byta blöja inför nattningen så ser jag en till liten gadd på överkäken har ploppat fram :D Och fösökte (så gott det går) kolla hur den tanden brevid ser ut, och såg att den kommer också när som. Typ imorgon? För de är bara ett tunnt skin kvar innan den spricker upp helt :D

Kommentarer
Postat av: frida

åå va roligt :)

leons tänder är oxå på gång. Han är svullen i tandköttet och grinig.

2008-09-24 @ 07:17:22
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: sanna

Ödet... =)

2008-09-24 @ 20:17:49
Postat av: Maria Malmgren

joo den har jag nog kommenterat i ditt inlägg när du nämde det..att den är goood.. men jag älskar lakrits som är SALT!.. wiiie...

2008-09-25 @ 22:22:23
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback