Grisen..

VAD har grisen gjort? :P Jag ser knapt inte texten på internet + att allt är helt cp.. Ja under Visa - texstorlek så är allt som de ska var.. Hmm..  Hon satt i mitt knä och flög(?) till datorn och drog handen över tagentbodet...Men men, får väl gissa vad folket skriver + va jag skriver.

TÖSENS 2 TÄNDER HAR PLOPPAT UPP IDAG!!!! :D:D hihi gud va mycke som händer nu :D And i LOVE it!

Längat såååååååååååå tills imorgon :D Får träffa Bella och Lille Emilio! :D Isf så har jag sätt honom redan, han är SÅ liten. Men imorgon så ska jag mysa med han, klappa han på sin mjuka kind och ska även ta massa kort :D Måste ta ett när Tösen ligger brevid honom :D

Kommentarer
Postat av: frida

ploppade båda tänderna upp samtidigt??Leons tänder är nog på g här. det kliar som 17 på han. och ibland får han riktigt ont :(

2008-09-08 @ 21:56:17
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Isabel

Ja det va ju kul¨på blomsta, men bara det jag va SÅ SJUKT TÖRTT

2008-09-10 @ 19:51:32
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback