Hur?

-Hur firar du din 20års dag?

Jadu att bara vara hemma med min Tös som har 38,2 i feber. Hon är hur snorig som helst och hon ser jätte hängig ut med röda ögon och kinder. Aww Min tös<3
Men men jag klagar inte. Elin och Affe kom fort förbi och gav Mig blommor (på kortet stod det att presenten får jag senare:P) och muffins och Tösen fick smörgåsrån + festis.
Kan ju inte bli bättre som en dag som denna, man bara sitter hemma.
Fick ett kort + en trisslott hem från min mormor, van 25 * 2 = 50kr :D WOHO! :D hehe
Av mamma fick jag hatthyllorna + sko hyllan jag alltid har dregglat efter.
På lördag blir det att "fira" mig :D

I lördags beställer jag en del leksaker till Tösen, och de fick pengarna igår och idag har jag fått hem dom :D Tyvärr är de på posten nu så jag får hämta dom imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback