LITE väl ovanligt!!

Ja, ni som känner min lilla tös vet hur J*vla mammig hon är. Spec när hon är ledsen/trött eller liknade och att hon ser mig. Så existerar knapt ingen förutom jag. (de brukar bli bättre iof då hon inte ser mig)..

Men nu till saken. Rikard, jag, Nellie och Neo kollade på film hemma hos Jenny. Jag och Neo låg i ena soffan och Rikard satt i den andra soffan. Nellie va på golvet och lekte en massa men klättrade sen upp på soffan där Rikard låg och han tog upp henne.
Sen hux flux så SOMNADE hon på han!!!!! Jag va i samma rum, hon såg mig och även hörde mig.
Ett bevis på att hon är JÄVLIGT trygg hos han. En stor chock och sååå söööött att se kan jag lova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback