Matlista.

Tro det eller ej, men från och med nästa Fredag så kommer jag gå efter min matlista jag har gjort. Visst de kommer att komma dagar då man inte är så pigg på att laga mat osv. Men jag har bestämt mig, om jag inte är sugen på just De den dagen så måste jag laga det dagen efter.
Jag har dock bara gjort för 1 vecka nu, men ska sätta mig ner imorgon och klura och fixa en hel månad.

Jag har gjort detta pga att Nellie äter nu "min" mat. Och jag som knapt aldrig ställer mig framför spisen (= knapt inte äter)och lagar mat så måste de bli ändringar på det. Så, Nellie får "riktigt" mat och även jag äter då dagligen.
Kan de bli bättre? :)


(EJ min!!! Tagen från google.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback