Skräckslagen.

Vaknade kl 7 imorse utav en jävla smäll. Första tanken jag fick va att hyllan över Nellies säng hade ramlat ner på henne. Satte upp hyllan för typ 1000år sen och den har aldrig rammlat ellr något sånt. Med ett hjärta som slog extra slag så låg jag tyst och försökte kunna förstå svaret på varför de lät så, medans jag tänkte på om jag skulle gå in till Nellie för att titta, men om jag skulle gå och titta så visste jag även att Nellie skulle ha vaknat då. (detta tänkte jag typ på 2sek).. Sen hörde jag bygg arbetarna utanför och insåg att de va dom som lät så.
Men somnade om lika fort och vaknade sen runt 9 då Nellie vaknade =)

Efter ett litet tag så skulle jag fixa frukost. Tog vatten i Nellies skål för att de skulle bli gröt. När gröten va klar så skulle jag ta vatten åt mig i ett glas så har dom stängt av vattnet (för 1000 gången).. TUR att de iaf hann göra gröt till Tösen.

Nellie har även börjat att äta mer och mer "människo" mat :D 3 dagar nu så har on ätit de jag har ätit, eller är det tvärt om? :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback