Änu en dag

God morgon! Nu sitter man på tåget igen på g till sthlm. Lika seg i huvudet som vanligt;) Tåget hem va tok mycket försenad, men ett samtal till Elin så löste allt sig:) hon traskade ner och hämtade Tösen på dagis och sen gick hem till Jenny. När jag sen kommer så va självklart Tösen sjukt glad men hon hade även fått mat. Verkligen skönt:) Jag jobbar ju med min syster men idag och till nästa onsdag så kommer hon ej att jobba, dvs att jag kommer jobba helt själv. Lite läskigt om jag ska vara ärlig, men man får tacka för att de är ett självständigt jobb så jag vet att allt kommer gå så bra så:) Från att gå från en vardags blogg till en mamma blogg och nu till en arbetande ungmamma blogg:) att bloggen kan ändras så efter hur man själv lever i vardagen:) Något annat skoj man kan dela med sig?! - Tvätt korgen är mer än full. - Inte helt rent och fint hemma. - Gjorde mitt första stora fel på jobbet igår. - På fredag kommer min bror och hans fru och deras lilla son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback