Jag är..


Gud så trött jag är, känns som att man går i sömnen. Men jag har även sovit mer än va de andra dagarna, sjukt!!

Ska snart lämna tösen hos M medans jag har ett möte på Arbetsförnedringen. Kommer nog inte ta så långt tid då detta är första gången och endast information. Efter de så måste jag lämna in min mobil IGEN!!!! Fy fan va jag ska skälla på dem, 3 gången nu..


Igår:
Igår morse så kom M hit och vi snacka och ja, som vanligt..  Sen när vi såg att de va varmt ute så gick vi en "promenad" till Enögla, när vi sen va utanför mig så stötte vi på Jennifer, Tuva och Pumba, och de slutade med att dom också kom upp hit =) Sen kom även Danne upp.. Vi åt tacotallrik, snacka skit och så fick jag mysa med lilla Tuva. Men Tösen min va allt lite svartsjuk ;)

Sen så gick Jennifer, Tuva och Pumba hem och vi satt och surrade ett tag till tills Jenny kom hem så va i hos henne en liten stund innan de va dax att fara hemmåt igen.

MYCKET trevlig dag!


Dax att göra iordning oss och sen ner till M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback