Ledsen Tös..

Tösen har ju dom senaste kvällarna sovit i den stora sängen. Och innan jag ens började med det så va jag bestämd för länge sedan att jag bara ska läsa 2st böcker. Så att de inte kommer vara mera tjaffs om att få bort vanan om man läser så många som möjligt.
De senaste nätterna har hon somnat efter 2st böcker, men inte denna gång.
Så jag pussade henne på pannan och sa god natt och gick ut.

Hon har kommit ut 3 grr redan, men utan några ord bär jag bara in henne igen.
Men andra gången hon kom ut och jag gick emot henne så började hon traska själv mot rummet igen, haha hon vet vad som gäller fort ;)

Men just NU så börjar gråtandet att avtar = hon somnar när som.

Min stora tjej!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Va fint du har gjort om sidan. :)

2009-04-29 @ 15:53:09
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback