Mammas sjukling!


När vi va på blomstra igår så spydde Tösen 1 gång, men jag/vi trodde inte de va någon fara då hon va sitt glada och busiga Jag. Sen lämnade jag henne på dagis och sen va de kurs, när jag sen hämtade Tösen så berättade de att hon hade spytt och skitit som bara den... Konstigt att de inte har ringt? Eller så va de så nära inpå då jag skulle komma?!..
Sen gick vi hemmåt, Tösen spydde som bara den direkt när vi kom hem typ. Sen satte jag mig i köket då jag skulle prata med mamma, då somnade hon på täcket som då va på golvet. (Bild över). Hon sov där en stund och sen vaknade hon till lite så jag bar henne till mig i soffan och hon somnade där direkt!! Sen runt 7 så bytte jag blöja, tog tempen (39 i feber) och gav henne en supp och sen direkt i sängen.

Idag vaknade hon som vanligt, men kan nog gissa att hon va SJUKT hungrig, för hon tjatade så efter macka men sen åt hon inte =( Dumma magsjuk. Men hon har druckit en del juice iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback