Marknad/tivoli

Idag har vi varit nere på marknaden/tivolit här i enk.
Mötte Elin & Affe direkt när vi kom ner och umgick med dom en massa, massa skoj då vi inte längre träffas lika ofta som förr. Sen när de skulle till Affes farmor(?) så kom precis Maskan in till stan så de va med henne vi va me. GUUUUUD va jag har saknat henne!!! <3.
Gick fram och tillbaka på marknaden som alltid ;) Träffade på en massa folk man inte har träffat på ett tag, men även folk man träffar oftare.
En lyckad dag!!! Dock så va de sjuukt kallt.

När vi väl sen kom hem så kom tösen pappa och hälsade på idag igen. Sen när han hade åkt så traskade vi ner till ica för att köpa dagens föda + lite frukost till tösen så hon har imorgon.

Imorgon så blir det jobb för min del, J-H ska ha Tösen och åka ut på landet. Även tösens pappa kommer att vara med. Tur att allt gick att lösa utan problem.



På måndag måste jag ringa hit och dit, fixa med papper osv.. Lite stressigt att hålla koll på 5 saker på samma gång för allt går liksom ihop = Jobb.
Men om man bortse från de så kan jag nog säga att jag är så lycklig. Livet är perfekt, allt är perfekt!! ÄLSKAR att känna såhär!! :D

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är glad för din skull :-)

2009-04-19 @ 22:05:12
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback