Söndag?... Ne..

Gud va de hela tiden känns som att de är Söndag idag.
Och för att de känns som att de är Söndag så känner jag mig små stressad...
Men.. Nepp de är ju bara lördag :D Kan slapna av lite till iaf!

Idag har jag, Tösen, Jenny, Neo, Amanda, Nova, Mikaela (?) och Kevin varit med varandra. Först gick vi en tripp ner till Ö-Riket (lekplats) där ALLA barnen lekte, Tösen gick runt, klättrade och hade de jätte roligt.
Efter barnen hade lekt + käkat lite picknick så gick vi till ån då vi alla matade fåglarna. Äckliga fiskmåsar :D
Sen efter de så gick vi till torget för att köpa glass. Så vi satt där ett tag.
Och sen gick vi till Enögla dagiset så barnen fick leka mer (Tösen somnade strax efter glassen)..

Ja, sen va de bara hem och göra mat till Tösen och sen bums i säng typ :D

Rätta sagt en väääldigt bra dag, men ett sånt SJUKT fint väder!


Imorgon så ska vi till min mamma, de va ett tag sen vi va där.
Sen är de inte så värst mycket som händer, men de brukar alltid sluta med att vi kommer hem då de är säng dax för Tösen när vi är hos mamma :D

Kommentarer
Postat av: Jenniufer

Tack, tack, tack för bästa tipset!!!!

Gav Tuva en portion gröt i kväll och la henne sen i sängen, även fast hon var klar vaken när jag la ner henne så somnade hon helt ensam!!!

Vad var de för adress du tipsade om föresten?? Där man kunde köpa leksaker?? Kommer inte ihåg adressen!!

2009-04-05 @ 00:44:15
URL: http://jenniferedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback