Stress?!

Känner mig stressig för att jobba imorgon, vet egentligen inte varför för att jag vet att allt kommer gå så bra så. Men hatar att känna mig stressad, för de blir liksom att jag inte vet vad jag ska göra, kan ej slappna av osv.. =/

Ska välja kläder för både mig och tösen som vi ska ha imorgon, "packa" jackan med alla tätorts/sj/sl kort osv sen tror jag ska lägga mig i sängen och försöka slappna av och till slut somna.




För att tösen bor hos mig, att jag har ensamvårdad så är jag tydligen mer mamma än va tösens pappa är pappa.
Hur kommer de sig?
Han är väl lika mycket pappa som jag är mamma, ovasätt vad papper eller något annat säger?!
Blod är tjockare än vatten...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller med dig.

2009-04-26 @ 23:05:56
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: andrine

sv; ja det kan jag förstå :D har en kompis med namnet nellie på hennes dotter. i love it((=

2009-04-27 @ 19:31:15
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback