Svarar till Elsa.

blev tatueringen vid bikinilinjen förstörd av magen när du va gravid? eftersom huden töjer sig..

Svarar:


Mina tatueringar blev inte förstörda då jag va gravid. (Om "Lucky You" tatueringen snart)

Ang stjärnorna:
Tatueringen sitter ju i huden så hur stor eller hur liten jag än blir så kommer ju tatueringen "följa" med. Om jag hade hud som hänge på magen så skulle tatueringen göra det också.

Det som kan förtöra tatueringen är bristningar. Då de är hud som spricker, då spricker även tatueringen.
Jag kan rekomendera att inte göra en detaljerad  tatuering på magen! Om man planerar att ha barn. För man vet aldrig hur magen blir efteråt.
Magen kommer Aldrig bli desamma. Tatueringen kan flyttas osv.

Ang Lucky you:

Då min tös låg i säte så fick jag lov att föda henne med kejsarsnitt.
De "förstörde" tatueringen, men bara en liten bit upp till på den och inget jag själv stör mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback