Tösen = Nellie

Hehe lite roligt, fick nyligen en kommentar med en fråga:
"heter hon Tösen eller kallas hon bara det? Läste lite av ett annat inlägg och det står tösen hela tiden så nu måste jag fråga :D"

Kan lova att de inte bara är hon som har frågat de. Märker även folk som läser min blogg för de frågar mig hur "tösen" mår. :D

Jag vet igentligen inte varför, men de har bara blivit att jag har skrivit tösen när jag skriver om henne. De är ju inte direkt så att jag skriver "Nellie" och sen läser inlägget för att sen tar bort de och skriver Tösen istället. De har som sagt bara blivit så.

Så lilla Tösens riktiga namn är Nellie :D

Kommentarer
Postat av: andrine

sv; haha okej =)) nej men jag förstår att det blir så.. när jag skriver om min lillasyster på två år skriver jag också alltid 'sötan' eller något sånt(= åh nellie är så fint!

2009-04-24 @ 21:36:47
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback