090827

God morgon. Har nyss lämnat tösen hos min syster. Tösen och hennes kusin är sjuka så de är ju bättre om 1 är hemma ifrån jobbet än båda. Thjing Thjing.... Tösen var hemma igår också så jag passade på att vara på stan ett litet tag efter jobbet. Michis kom också till stan, vi sprang runt i alla affärena och jag hittade verkligen Inget. Usch. Jag hade kikat på en jacka men den mista storleken såg fan ut som att vara xxl på mig. Verkligen tråkigt, för vart ska man hitta en jacka nu? Gud så fort veckan har gått, de är redan torsdag liksom. E.B frågade om jag ville komma på kräftskiva, J-H ville att jag skulle festa med han osv. Haha folk vet att de är min barnlediga helg. Men faktiskt så tror jag att min helg kommer att bestå utav att vara med tösen och hennes pappa. Haha han har ju tjatat så de senaste helgerna då han har henne att jag ska vara med så man får väl ge med sig denna helg. Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback