Änu en dag



Änu en dag på jobbet. De har varit rätt lugnt idag. Eller ja, lugnet före stormen.
Vi har inte haft så mycket att göra idag fast vi egentligen Har mycket att göra. Men vi hade inga transfer idag, men får de imorgon... Ooooh, imorgon + fredag blir de Jätte jätte mycket jobb.

Tösen och hennes dagis va idag på koffsan och badade. De berättade att hon verkligen gillade vattnet (näähe?!) men dock snubblade hon till och fröken hann precis att få tag i henne, men tösen blev tydligen rädd och ville inte vara mer i vattnet igen. Fast de försökte lugnt med allt. Men icke..
Och ena fröken tyckte inte om att tösen blev så rädd, för de är ju en del av tösen :)
Så bara för att de är lika få barn imorgon också så ska dom åka dit ut igen imorgon.

Badade med tösen här hemma idag och de va verkligen inga problem.
Haha hon brukar sitta på min mage och så doppar jag huvudet bakåt. Och idag vinkade hon och sa Hej då hela tiden för att jag skulle doppa mig. Sötnos.

Kommentarer
Postat av: Frida & Riley

Awww. Hoppas hon inte är rädd för att bada nu =/ (i "utomhusvatten" då =P)

2009-08-06 @ 09:21:21
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback