Jag lever. Nästan.

Hej hej. Är just nu på jobbet, slutar om 30min. Så dessa 30min gör man inget, då de inte finns något att göra. Usch va dålig jag har blivit på att skriva något vettigt här på min blogg. Men är alltid så sjukt trött när jag kommer hem om dagarna, så orken för att skriva något finns inte. Idag är de fredag, en fredag då tösen ska till sin pappa. Jo jag ska vara med dom, men de blir imorgon efter jag har tvättat. Så vad ska man hitta på idag då?... Nu när pengarna rullar in, utan tjaffs eller problem för allra första gången så vill jag till ikea, ÖB, Rusta och sen handla kläder. När har man tid för de tro?

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Ja det finns verkligen idioter! Man undrar ju vad tusan dom tänker med...

2009-08-29 @ 14:39:34
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback