19 dagar kvar (Psst snart 18 dagar)

Hallå vart försvinner dagarna?
Allt bara rusar fram, när hinner man själv att hänga med?
Känner mig som typ en leksak man måste snurra på så gör leksaken samma sak om och om igen tills man måste vrida på den igen...
Jag vaknar, morgonen är det samma, tiden är det samma, på jobbet gör man det man ska, sen är allt de samma (oftast) tills jag somnar igen.
Är det såhär man ska leva??!

Yeye... nu ska vi inte deppa...

om 19 dagar så blir min lilla tös hela 2år!!
HELT GALET!
Men gud vad jag längtar!!!!!
Jag hade planerat att inte göra en tårta (hade planerat annat), men det kanske blir tårta ändå (också) :D
Denna dagen blir för Familjen, då hon dock fyller år på ingen bra dag. Mitt i all stress.
Just därför jag firar hennes namnsdag, som är på sommaren. Då de stooora kalaset blir.


Allt är verkligen BRA igen!!!
Tösen somnar utan problem, sover hela nätterna i sitt rum.
Åååååh allt är som det brukar!
Visst kan hon vakna till och komma upp, men då kan jag bara gå emot henne en liten bit och hon går direkt in på sitt rum och stänger dörren. Sen är det tyst.
Eller så är de Jag som vill mysa med henne, och frågar om hon vill sova i mammas säng :D haha!!


Hoppas att dagen imorgon blir bättre...

Kommentarer
Postat av: elinpelin

tills grannen började hamra..

2009-12-09 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback