Bara 2 dagar kvar!!!

Fredag, dagen efter julafton och det känns som vilken dag som helst.
Vem blir förvånad när jag säger att jag va sjuuukt trött imorse? Sist jag kollade på klockan så var den 3 inatt (imorse). Inte bra de där ;)
Men märkte sen att både jag och tösen blev bara mer och mer griniga på varandra så då bestämde jag och linda att dra ut.
Men ångra det strax efter när jag kom ut. Blåste IS mot händerna och ansiktet. ^^
Det  blev iaf lite mer kläder till tösens 2års dag. En t-shirt, ett par rosa jeans, stickad grå klänning och sen 3 par boxer trosor.
Tror jag ska gå och köpa hörlurar imorgon.. Och sen städa, städa städa.

Aww nu sover tösen i mitt knä här i soffan. Har precis ätit klart, satt på henne pyamas, smört in henne och sen borstat tänderna. De är alltid efter vi går in i hennes rum för att hon ska sova. Men valde att vi skulle sitta i soffan ett tag då E ska komma och ville träffa tösen.. Haha men de gick inte så värst bra ;)



Söt grisen <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

slarver=)=)

2009-12-26 @ 15:27:49
URL: http://suusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback