Fatta någon gång!!

Förstod du inte dom 3 gångerna du ringde då du hade fått reda på att jag hade fått barn och jag la på i örat på dig innan du ens hann presentera dig, förstod du inte då att jag inte vill ha något med dig att göra?
Bara för att de nu har gått 2 år sen dess, tror du att jag nu har ändrat mig?
Rätta sagt, du skulle börja höra av dig för sådär... hmm... 21 år sen!!!

Ja, jag river varje kort där jag ser att de står "pappa". Att du ens kan skriva "pappa"..
Du är inte min pappa!!! Och du kommer ALDRIG bli "morfar" till min dotter.
Hon har redan sin morfar, som hon älskar sjukt mycket. Hon är tom morfars tjej.
Och ja... hon heter NELLIE!

Förstå, jag vill verkligen inte ha dig i mitt liv.
Att komma efter 21år funkar inte.
Du vet inte alls vem jag är, du kände inte ens igen mig sist.




Det är försent att komma med en ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Maskan

Pappor alltså. skott i pannan på dom.

2009-12-29 @ 13:20:54
Postat av: sanna

det är din såkallade far som är den stora förloraren i detta... Stor kram till dig vännen

2009-12-29 @ 14:09:36
URL: http://suusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback