God ******* Jul

Dagen idag nästan som planerat innan men ändå inte...
yeye..

Kl 10 på morgonen så kom tösen pappa hit. Då åt vi gröt, julskinka, sill, ägg osv osv.
När vi sen hade käkat klart så blev de paket öppning.
Detta är nog första gången som tösen inser och öppnar paketen helt själv. Såg så roligt ut för man hörde henne "ååh, wooow" vid varje present.
Sen ett tag efter det så blev de prinskorvar, köttbullar och potatissallad och lite sånt..
Dock åt jag inte mycket, som vanligt.. =/ Hatar jul maten alltså..
Runt halv 3 så kom syrran (elin) hit och de slutade med att de åkte till mamma och tösens pappa körde oss till mamma också..
Så ja, kom dit kollade klart på kallen anka och sen paket öppning.
Tösen blev rädd för tomten, men gah han iaf en släng puss innan han gick ;)
Ja sen vart de inte så mycket, barnen lekte och strax efter va de hemgång.
Samtidigt jag städade och dona i tösens rum (VART faaan ska jag ha allt?)
så kollade hon på Nicke nyfiken på datorn och efter de så va de natti natti för tös.

Ja och nu sitter jag här och laddar upp lite kort.
SJÄLVKALRT så glömde jag kameran hemma =(

Lill Damen fick:
Vita rit papper (från mig)
Pippi målarbok (från mig)
Pennor (från mig)
Pärlor-väska (från mig)
Dockhus (från mig)
Katrull/servis (från mig)
Magnet bokstäver
(från mig)
Mus öron/diadem (från mig)
Synth(?) bord + pall (från pappa)
Pippi servis (från pappa)
Svart FIIN(!!!!) klänning (från gud föräldrarna)
Svart rosett diadem (från gud föräldarna)
Trä pärlor (från gud föräldarna)
My little Pony bädd set (från gud föräldarna)
Docka med ljud (från mormor & morfar)
Bilbarnstol till dockan (från mormor & morfar)
My Little Pony film (från mormor & morfar)
Väska med hund (från mormor & morfar)
Stege + gubbe (från mormor & morfar)
Tamburin (från mormor & morfar)
Stickad tröja, mössa +  benvärmare (från mormor & morfar)
"riktiga" bestick (från mormor & morfar)
Nicke Nyfiken bok (från morbror)

Dock fick hon även likadant kastrull/servis av sin mormor och morfar så de skulle byta ut de till något annat roligt.
Haha och yes, om 3 dagar fyller hon även år :)

Jag fick:
Mys strumpor
Objektiv
Rosa ljuslykta




Hoppas de som förtjänar det haft en bra jul ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

Va glad jag blir över att du haft en bra jul=)

2009-12-25 @ 00:06:05
URL: http://suusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback