Tredje Advent



Idag är det tredje advent.
Nu är det bara 7 arbetsdagar kvar innan man är jul-ledig.
Nu är det bara 11 dagar kvar tills Jul.
Nu är det bara 2 veckor kvar tills tösen blir 2år.
Är de bara jag eller går tiden skit fort?

Dagen idag har varit en bra dag.
Vaknade utav att tösen skrek "vovve vovve", haha!
Sen har i bakat, tösen har målat mugg och jag har tvättat.
Skulle träffa Hippie Frida men hon ringde då vi skulle ses och sa att hon ville se hur trollet mådde efter hon hade sovit.
Så det slutade med att jag och tösen somnade och vaknade efter ca 2 timmar då Frida ringde. Hehe :)
Vi mötte upp dem och sen gick vi hem till dem och åt köttfärspaj (Muuuumms) och klädde hennes julgran (jag satt fast snörerna på bollarna, höhö).
Lilla trollet fick låna hoppgungan. Och jag kan säga, nog aldrig sätt en sån glad unge för att få hoppa i gungan :D
Hehehe ett gott skratt fick man iaf, såg lagom roligt ut :D


Blev lite sen hem gång men de var klart värt det! :D


Imorgon så blir det sovmorgon och runt halv 8a så kommer tösen pappa hit.
Vi ska sen gå tillsammans till dagis då lilla tösen har sitt första Lucia.
Ska bli riktigt riktigt roligt att titta på, och självklart ska kameran med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback