1 dag, 2 läskigheter...

För 2 dagar sen (om jag nu har rätt), så skulle Tösen äta en macka. Inget ovanligt med det, sånna mackor hon brukar äta osv. Men de läskiga va att hon satte i halsen. Innan så ha de bara varit att hon har hostat till så har de kommit upp igen, men inte denna gång. Man hörde verkligen på henne att hon inte fick mycket luft =( Hon började att gråta i panik och man hörde såå att de va något som satt fast till slut så hörde man hur de släpte och att hon grät sitt vanliga gråt..
Men usch så hemskt de va =(

Samma dag, ca 1 timme efter så va vi på G till J. De kom en tant med en stor hund och de gick liksom åt sida. Inge fel med de, jag som ej är hund rädd heller. Men när vi hade kommit ca 1 meter "bort" från dem så ser jag hur hunden tar i och om tanten inte höll i skulle hunden anfalla. Även där blev jag så rädd, för Tösen.
Tänk om tanten inte höll i ordentligt så skulle hunden springa mot Tösen. Jag är rädd för att Tösen ska bli hund/djur rädd. Jag älskar djur och vill även att hon ska fortsätta att göra de.
Något gulligt är att när hon hör någon hund skälla, en hund som man inte ser så vet hon att de är en "vovve" som skäller, för då upprepar tösen "vovve" i vagnen :D hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback