En stund

Nu är man hemma en stund, efter ha varit på blomstra och lämnat Tösen på dagis =)
Sitter och smaska i mig godiset som jag köpte igår.

När jag va nere på dagis så skrev jag in att 2 i Nellie rutan för föräldrarmöte.
Lite konstigt de känns, för inte alls länge sen så va min mamma på föräldrarmöte för mig, och sen nu är man själv där. =/ Skum kännsla.
Såg även att de har kommit upp 2 fall till nu med vattkoppor :D De tar ju ett tag innan de bryts ut osv.. :D
LITE tråkigt att de va Öppet hus med fika idag kl 14:00 - 16:30 på Tösen dagis, eller ja de är ju inte de tråkiga men de tråkiga är att jag ska ju gå på kursen som är mellan 14:00 - 16:00.. Få se om de är några personer där kl 16 för isf så stannar vi ett tag på dagis.

Har inte så mkt mer att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback