Fredagen den 13


Ja, idag är de ju fredagen den 13. Men vet även att de kommer fler månader detta år med Fredagen den 13. Oturs år?

Är ni otursföljda och tror på skrock?

Jag kommer ihåg för något år sen då de va fredagen den 13. Jag visste inte om de, och allt hände den dage. Jag rammla, spillde, missade tunnelbanan osv osv.. Sen på kvällen fick jag reda på att de faktist va fredagen den 13 så jag sköll på de.
Men i det stora hela så är detta inget för mig. De är en helt vanligt dag.
Min mamma är född fredagen den 13 och hon är inte "otur".
Vi fick rum nr 13 på BB - Ingen otur.
Osv..

Men de som tror på skrock och de, får se de posetivt.
För imorgon är de ju alla ♥ dag!!! :D

Kommentarer
Postat av: Tezz

Fredag den 13 kommer nu i mars med :/

2009-02-13 @ 23:43:48
URL: http://metrobloggen.se/880101

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback