Hejsan!

De va lite dåligt med att skriva inlägg.
De är så att jag gick runt 9 igår imorse och istortsätt kom hem nu, precis.

Igår då:
Jag som ALLTID typ springer fram när jag går bestämde att ta de lungt, gick hur segt som helst. Tog 1 timma för mig (igentligen tar de typ 25min) att gå.
Runt 9 gick jag ner till BVC då läkaren dagen innan hade bett mig komma dit om tösens lår inte hade blivit bättre. De hade de på morgonen men ville ändå ner för att få höra att de va helt ok. Efter de så gick jag till J, sen ut med M, sen hem till M, sen hem till J igen... Ja riktigt trött va man senare mot kvällen. Men ca halv 9 på kvällen så gick jag ner till Ica ^^ haha!
Jag och Tösen sov även hos J...

Idag:
Gick runt 8 för att J skulle till röntgen, men passade på att gå till BVC då hon skulle prata med en där. Så där fick vi sitta och vänta en bra stund, sen inne hos röntgen så fick vi vänta, J gick in och vi satt kvar och vänta på att hon skulle komma ut. Efter de va de mat dax... Laagom trött på att sitta idag eller? Sitta och vänta...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad har hänt J???? :-(

2009-02-20 @ 14:41:12
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback