Musse pigg =)


Va sööööt mössa :D

Ja de flesta som känner mig vet att jag inte är sååå jätte tjejig utav mig;P Men har blivit allt mer nu när man ahr en dotter. Men ändå så ÄLSKAR jag blått på henne. Turkost och mörkblå är finast.
Kanske är för att de inte "ska vara så". Hon är tjej = Rosa.
Men mycket har även med att hennes ögon som redan är blåa, blir såååå klar blåa när hon har blåa kläder på sig.
Såå fint!
Och denna mössan skulle ju då passa perfekt på tösen min.

Då 249kr Nu: 175kr och + kampanj pris 10% på rea priset.
Så de är ju inte farligt dyr heller.

Kommentarer
Postat av: tragikomedi

Jag tycker inte att det spelar nån roll att det "ska" vara en speciell färg på ett kön. När jag får barn ska mina barn få BÅDE rosa, blått, gult, grönt osv. Det som spelar roll är att kläderna är fina :) (fast jag kommer inte att klä min framtida son om jag får nån, i rosa kläder som bebis. Det ska ju synas vad det är för kön ;))

2009-02-13 @ 08:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback