Smart Mom



Detta är ett halsband som är godkänd osv för att barn ska kunna bita på dem, liknade bitring.

Vad sägs Bra eller Dåligt enligt dig??

Är jag dum, och petig då jag tycker att de är skumt att göra ett halsband av leksak?
Ska då barnet lära sig att tugga och ha sig på halsband.. Så när barnet tex kommer till mormors famn så är de då inte OK att bita och ha sig i det halsbandet, dubbla budskap?!
Just att de är ju såå små när de väl försöker få tag i halsband och tuggar på allt..
Jag kan iaf säga att min Tös bryr sig inte om sitt halsband, men älskar andras.. De förvånar mig inte :P För jag änvänder inte halsband.

För min åsikt ang om denna har jag hört folk säga om tex leksak spis.
När barnet vet att leksak spisen är något man "lagar mat" på så är barnet tillräkligt stor och veta ditt & mitt, rätt & fel..


Juste sova va de ja.. =D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja vet inte, varför göra ett halsband till mamman så att barnet kan bita på de? varför funkar inte en vanlig bitring längre? Folk gör ju vad som helst för att tjäna pengar. Halsbandet var ju inte ens snyggt.

2009-02-21 @ 09:44:56
URL: http://alskadeliam.blogg.se/
Postat av: Vickan

Nä, jag tycker också halsbandet är en konstig idé, inte alls särskilt smart tycker jag..

2009-02-21 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback