Sy =)

Bild tagen från google..

*skryta lite* Min mamma är väldigt duktig på att sy!! (Sytt sin + syrrans bröllops klänningar osv osv). Och jag frågade henne om hon kunde sy en sån scarf..
<-- Till Tösen.
Hon vet även att jag är väldigt pysslig av mig, hon vet att jag tycker om att sy (har även själv gjort de en massa) så hon sa att jag själv skulle sy dessa :D.. Nästa helg så ska jag till mamma, prata om Tösens rum och dessa. Hur vi ska göra osv osv osv...
SNACKA om roligt!!!!!! Sen när jag väl är igång så kan man göra dessa i FLERA olika
färger, passar till alla kläder och de.  Min Tös kommer vara coolast!! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe, jag älskar också dom svarta skorna med stjärnorna på. :) Men som sagt, öppen tå kanske inte va så bra. :)

2009-02-07 @ 01:13:07
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback