Today!

Dagen idag har varit långt men mycket rolig =)
Efter jag hade hämtat tösen så gick vi ner på stan. Då väntade ett tag på Elin.A så gick tösen runt en massa, runt torget :) hehe söötnos <3.
Åt lite mat, gick runt, gick hem till Elin.A sen kom Amanda och körde mig till mamma, ÖB & Maxi.. Har nu stor handlat mat :D Handlade även 6st Max böcker :D: WOOOHOO! Bara 4st till som ska inhandlas sen har tösen alla :) Dom är ju så söta.
Grannen hjälpte till och höll ett öga på Tösen som satt i vagnen medans jag sprang upp med alla kassarna, plockade in allt och så hörde jag mobilen ringa. Tösens pappa som säger "öppna dörren då" hahahah XD Jag hade inte hört att han hade knackat på:P

Märker hur tråååkiga inlägg de har blivit den sista tiden :S Försöker iaf upptadera liite, men de kommer fler när tröttheten inte är så stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback