VILL INTE, VILL INTE!!!!!!!

Tösen har ju inte varit på dagis sen i onsdags pga reaktionen hon fick utav vaccinationen. De va ju även föräldrar möte på onsdagen som jag då missde..

Idag när jag skulle lämna tösen, gick in via grinden, och  såg att de va TOMT vid hallen, alltså inga hyllor ingeting kvar :S.. Såg då på skylten att de är vid gammla BVC (?). Jag gick dit, ser att alla kläd-hängare är där, leksaksmöblerna, leksaker osv är där.. = Hela dagiset va där.
Pratade då med ena fröken och de visar sig att de hade varit fuktskador i dagis-lokalen, så de har flyttat till BVC-lokalerkna. Sen så berättade hon att de håller på att ta provet i Öppna Förskolan + BVC.. Och om de hittar inne på BVC så kommer alla på Tösens dagis bli placerade utspritt på dagiset Galaxen.
F*****n heller att Tösen ska gå på de dagiset. Världens klump i magen nu när jag fick reda på de=( Jag kommer inte lämna mitt barn till någon jag inte känner mig trygg med.

Men.. Vi håller tummarna på att de inte hittar något i BVC-lokalen!!!!! Vi ska ju inte ta ut något i förskott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback