Vill inte =(

Vaknade upp idag och kände Jaa äntligen fredag. Efter en vecka med dagis så får vi nu en dag och bara mysa. Eller, juste nej de får jag inte =( Det är pappa helg för Tösen. =( Vill verkligen inte. Vill ha henne hos mig och mysa hela helgen. =(

Vi har MTV på i bakgrunden, tösen lekte.. När Britney Spears - Womanizer började spela så avslutade hon all lekandet och sitter nu på golvet och dansar. Hehe THAT'S MY GIRL!!!

Bedtime Stories filmen va bra. Men inte lika bra som jag hade trott faktist =/.. Kanske är de jag som har sätt så många filmer och kräver alltid att de ska vara en super duper film?!.. Men den är värd att se, marsvinen är ju såååå sjukt söt :P (Och nej, jag menar nu inte Bolt:s marsvin som alla pratar om.. Fast han är väll en hamster?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback